KYK Wifi Giriş Yapma

KYK Wifi Giriş Yapma

Bu sayfada KYK wifi giriş yapma sorunlarının çözüm yollarını paylaşacağız. KYK wifi giriş sayfası wifi.kyk.gov.tr adresidir. Bu adres wifi giriş ve çıkış işlemleri için kullanılır.

KYK wifi giriş sayfasına https://wifi.kyk.gov.tr adresi üzerinden ulaşabilirsiniz. Bu sayfa yalnızca KYK wifi ağına bağlı olduğunuzda açılır. Mobil cihazlarda 3G/4,5G bağlantısı ile yada diğer herhangi bir wifi ağına bağlı olduğunuzda kyk giriş sayfası açılmaz.

Giriş işlemini yaptıktan sonra sistem sizi bir sayfaya yönlendirecektir. Bu sayfada KYK duyuruları, anketler ve aktif servis gibi bölümler mevcuttur. Aktif servis kısmında KYK wifi internetini “Başlat / Durdur” seçenekleri, “Şifre Değiştirme” , “Son Hareketler Listesi” ve “Çıkış” menüleri mevcuttur. Buradan “Başlat” düğmesine tıklayıp KYK internetini kullanmaya başlayabilirsiniz. İşleriniz bittiğinde “Durdur” düğmesine tıklayabilir ve “Çıkış” yapabilirsiniz.

KYK Wifi Servis Başlatılamadı Sorunu

KYK Wifi Servis Başlatılamadı Sorunu

KYK Wifi Servis Başlatılamadı Sorunu

Bu ekranda “Başlat” düğmesine tıkladığınızda “Servis Başlatılamadı” hatası ile karşılaşabilirsiniz. Servis başlatılamadı sorunu genellikle altyapıdan kaynaklı bir sorundur. Bu sorunla karşılaştığınızda, 4.5 G bağlantınızın kapalı olduğunu, DNS değiştirmediğinizi ve VPN servislerinin kapalı olduğunu kontrol edebilirsiniz. Bunlarda sorun yoksa tekrar servisi başlatmaya çalışabilirsiniz.

Diğer KYK Wifi Giriş Yapma Sorunları

KYK Wifi, yüksek kullanıcı sayısı ve düşük bant genişlikleri sebebiyle çokca sorun yaşanan bir ağdır. Aşağıda sık karşılaşılan sorunlar için çözüm yollarını paylaşacağız.

Maksimum Giriş Hakkınız Doldu

KYK wifi’ de bir kullanıcı aynı anda 1 cihazla bağlanabilir. Bu sebeple internet kullanımına diğer bir cihazla devam etmek için, önceki cihazdan çıkış yapmanız gerekir. Bir cihazdan çıkış yapmadan diğeri ile giriş yapmaya çalıştığınızda “maksimum giriş hakkınız doldu” uyarısı ile karşılaşırsınız.

KYK Wifi Bağlantınız Gizli Değil

KYK wifi’ de sık karşılaşılan bir diğer sorunda bağlantınız gizli değil hatası. Bu sorun zaman zaman altyapı ile alakalı olarak yaşansa da, kullanıcı cihazlarından kaynaklı bir sorun da olabilir. Kullandığınız cihazın tarih ve saat ayarları yanlış olduğunda sürekli olarak “bağlantınız gizli değil” hatası ile karşılaşırsınız.

KYK Wifi Kullanıcı Aktif Değil Hatası

Kullanıcı aktif değil hatası, hesabınızın sistem tarafından pasif edildiğini gösterir. Bu hata genellikle ay sonlarına doğru yaşanır, sebebi indirme limitlerini aşmanızdır. İdareye başvurarak hesabınızın tekrar aktif edilmesini isteyerek bu sorunu çözebilirsiniz.

Kullanıcı Adı ve Şifre Hatalı

Zaman zaman kullanıcı adı ve şifrenizi doğru girdiğiniz halde “kullanıcı adı / şifre hatalı” gibi bir sorunla karşılaşabilirsiniz. Bu genellikle geçici bir durumdur, birkaç saat sonra düzelecektir. Bu sorun kendiliğinden düzelmezse idareye başvurup durumu iletin.

KYK giriş işleminden sonra bu sayfayı kapatmamanız tavsiye edilir. Çünkü kullanımın yoğun olduğu saatlerde ana sayfa açılmayabilir. Bu durumda da wifi çıkış işlemi yapamazsınız. KYK Wifi giriş işleminden çıkış yapıncaya dek wifi.kyk.gov.tr sayfasının açık kalması yararınıza olacaktır.

KYK wifi giriş yapma sayfası ve karşılaşılan sorunların çözüm yollarını paylaştığımız içeriğin sonuna geldik. Aşağıya yorum yazarak KYK giriş yapma sorularınızı iletebilirsiniz. KYK çıkış sayfası için linke tıklayabilirsiniz.

16 Yorum

  1. Dln

    18 Kasım 2018 at 16:38

    Şifremi kimse bilmediği halde maksimum giriş hakiniz doldu başka bir cihazdan giriş yapmisim gibi davranıyor ne yapmam gerekiyor

    • admin

      18 Kasım 2018 at 23:33

      Çıkış yaparken sorun yaşamış olabilir, sürenin dolmasını bekleyip sonra giriş yapabilirsiniz.

  2. Esra

    13 Ekim 2018 at 14:31

    Wifi ağına baglanamıyorum. Ağ açılmıyor yükleme hatalı diyor wifi.kyk.gov.tr sayfasından deneyince de sayfa yuklenmiyor lütfen yardımcı olur musunuz?

    • admin

      14 Ekim 2018 at 17:07

      Yazdıklarınızdan sorunu anlayamadık, sorunu daha açıklayıcı yazarsanız yardımcı olmaya çalışırız.

  3. emre

    10 Ekim 2018 at 01:01

    yeni kayıt oldum. E-devlet üzerinden onaylı epostam ile kayıt olmama rağmen e-posta hatası veriyor. İdare ye gittiğim de ise kayıt olmamışsınız bizim yapabileceğimiz birşey yok diyor. Bu durum da ne yapmam lazım acaba ?

    • admin

      12 Ekim 2018 at 22:19

      Geç yanıtladığım için kusura bakma lütfen, başka bir cihazdan denedin mi, mobil cihazlarda sorun çıkıyor genelde bilgisayardan deneyip sonucu yazar mısın?

  4. Mehmet

    8 Ekim 2018 at 00:26

    Benimkinde giriş ekran hiç gelmiyo

    • admin

      8 Ekim 2018 at 10:25

      Bu bağlantı problemi olduğunu gösterir. Yukarıda anlatıldığı gibi değişen bağlantı ayarlarını sıfırlayın, bilgisayarda bu sorunu yaşıyorsanız wlan sürücüsünü güncelleyin.

  5. hülya

    30 Eylül 2018 at 22:39

    telefondan çıkış yaptım. dün rahatça pcden giriyordum bugün sabahtan beri bağlanamıyorum. wifi.kyk.gov.tr ve login sayfası bulunamadı yazıyor kafayı yicem. yardım edin

    • admin

      30 Eylül 2018 at 23:16

      Bu sorunu yaşadığınız sürede telefon ile giriş yapabildiniz mi? Eğer sadece bilgisayarda bu sorunla karşılaşmaya başladıysanız, güncelleme yüklemiş olabilir. Son kullandığınızda bir şeyler yüklendiyse windowsta “sistem geri yükleme” özelliği ile yüklemeleri kaldırıp ve sorunu çözebilirsiniz.

  6. Hava

    29 Eylül 2018 at 11:25

    E posta hatalı diyor

    • admin

      29 Eylül 2018 at 11:28

      E-devlet sistemindeki onaylı eposta adresini girin.

  7. Yunus

    28 Eylül 2018 at 12:30

    Girişte kimlik numaramı giriyorum kullanıcı adı hatalı diyor.

    • admin

      28 Eylül 2018 at 18:52

      Kullanıcı adı veya şifre hatası ile karşılaşıyorsanız girdiğiniz bilgileri kontrol edin. Klavyeden kaynaklı bazı karakterleri yanlış yazıyor olabilir. Girdiğiniz bilgilerin doğru olduğuna eminseniz geçici bir sorunla karşılaşmışsınızdır ve 1-2 saat içerisinde düzelir.

  8. ali

    23 Eylül 2018 at 23:23

    Giriş yapamıyorum çünkü doğrulama sayfası gelmiyor bu sorun bende mi var tek

    • admin

      24 Eylül 2018 at 10:18

      Doğrulama sayfası gelmemesi zaman zaman yaşanan bir sorun. Daha az sorun yaşamak için başlantınızı ve ayarlarını kontrol edebilirsiniz.

Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir